GINOP-2.1.8-17-2018-03524

KEDVEZMÉNYEZETT NEVE: Mucius Scaevola Tervező és Szolgáltató Kft.
A PROJEKT CÍME: „Versenyképesség növelése a Mucius Scaevola Kft-nél”
PROJEKT AZONOSÍTÓ SZÁMA: GINOP-2.1.8-17-2018-03524
TÁMOGATÓI OKIRAT HATÁLYBA LÉPÉSE: 2019.05.29.
SZERZŐDÖTT TÁMOGATÁS ÖSSZEGE: 6.492.500 Ft, vissza nem térítendő támogatás
TÁMOGATÁS INTENZITÁSA: 50%
PROJEKT ÖSSZKÖLTSÉGE: 12.985.000 Ft
PROJEKT KEZDETE: 2017. április 17.
PROJEKT BEFEJEZÉSÉNEK NAPJA: 2019. október 17.

Projekt tartalma: A projekt keretében a következő tételek kerültek bevezetésre: HM1309+ - Lézer vágó berendezés elszívóval és levegőszűrővel (1 db), WD-ZY2 Félautomata irkafüzet készítő gép (1 db), Konica Minolta Bizhub C554e Fiery + Finisher (2 db), WD-TB manuális könyvkötőgép bígelő funkcióval (1 db).


GINOP-1.2.2-16-2017-01670

KEDVEZMÉNYEZETT NEVE: Mucius Scaevola Tervező és Szolgáltató Kft.
A PROJEKT CÍME: Mucius Scaevola Kft. eszközbeszerzése
SZERZŐDÖTT TÁMOGATÁS ÖSSZEGE: 21 801 000 Ft azaz huszonegymillió-nyolcszázegyezer forint
TÁMOGATÁS MÉRTÉKE: 50%
PROJEKT BEFEJEZÉSI DÁTUMA: 2018.10.02.
PROJEKT AZONOSÍTÓ SZÁMA: GINOP-1.2.2-16-2017-01670

Cégünk, a Mucius Scaevola Kft. eredményesen beszerezte a projektben feltüntetett eszközöket, amelyek a következőek: AIO Apple 27” Retina 5K iMac konfigurációk (2 db), APPLE Retina MacBook Pro 15.4" Touch Bar & ID - MPTT2MG/A (1 db), F-Mark elnevezésű digitális stanc rendszer (1 db), Mutoh Valuejet 1324X nyomtató (1 db), Xanté Ilumina HWC digitális nyomdagép (1 db), WD-7208HD digitális vezérlésű vágógép (1 db), KeenCut Evolution 2.1m (1 db), INTEC LPS215 digitális ipari címke gyártó rendszer (1 db). A megvásárolt gépekkel új termékcsoporttal, szolgáltatással szeretnénk bővíteni a termék-, szolgáltatás palettánkat, egyúttal új munkahelyeket létesítve a megvalósítási helyszínünkön (4971 Rozsály, Kossuth L. u. 16.). A digitális ipari címkenyomtatást valósítottuk meg a projektünkben az eszközök beszerzésével, amelyre nagy kereslet van. Versenyképességünk, munka hatékonyságunk megnövekedett a beszerzett eszközök által, ezáltal előnyre tettünk szert a konkurenciáinkkal szemben.

A projekt kivitelezése közben két szerződésmódosítási kérelmünk volt, egyik a székhely címünk változására (egyúttal adószám és cégjegyzékszám változására) vonatkozott, míg a másik a befejezési határidőnk későbbre (2018.07.31-ről 2018.10.02-re) való módosítása, illetve egyes eszközök változtatására vonatkozott. Eredményességünket a C típusú tájékoztatási tábla kitétele és a honlapon való sikeresség, ún. „infóblokk” megjelentetése bizonyítja.


iso9001     iso1400     Értő Kft